A0: 
سلام دوست عزیز به وبلاگ خودت خوش اومدی،لطفا با نظر ارزشمند خودت من رو در بالا بردن کیفیت این وبلاگ یاری کن.با تشکر مدیر وبلاگ
نگاهی به بازی های هفته چهارم لیگ
تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:هفته,چهارم,لیگ,برتر, | 12:22 | نویسنده : محسن شجاعی

گسترش فولاد تبريز- فجرسپاسي؛ اولين برد يا اولين امتياز؟

گسترش فولاد تبريز هفته گذشته دقيقه 90 مقابل سپاهان سه امتياز را با يک امتياز عوض کرد تا از رسيدن به اولين برد محروم شود.

گسترش که در ليگ سيزدهم هنوز پيروزي نداشته تلاش مي کند در اين بازي اولين برد خود را دشت کند. حريف هم آخرين تيم جدول و تنها تيم بدون امتياز ليگ برتر است.

غلام پيرواني آغاز خوبي در ليگ برتر نداشته و در اين بازي هم احتمالا براي کسب يک امتياز تيمش را به ميدان مي فرستد. شاگردان پيرواني در اين بازي به دنبال اولين برد خود هستند و شاگردان رسول خطيبي اولين برد خود را مي خواهند.

مس کرمان - ذوب آهن؛ ديدار بحران زده ها

مس کرمان فصل را با حاشيه هاي فراواني آغاز کرد و بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپوليس با دو امتياز در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده است. ذوب آهن هم با يک امتياز در رده پانزدهم جدول است.

لوکا بوناچيچ سرمربي فصل گذشته مس کرمان اکنون دوباره به کوير بازگشته است. بوناچيچ فصل گذشته مس را از بحران خارج کرد و شايد روز يکشنبه با امتياز گرفتن از مس به نوعي اين تيم را در کانون بحران نگه دارد.

محمود ياوري با تجربه ترين مربي ليگ برتر اگر بتواند ذوب آهن را شکست بدهد از بحران فاصله مي گيرد. بازنده اين ديدار هر تيمي که باشد شرايط سختي در ادامه ليگ خواهد داشت. بخصوص اگر اين تيم مس باشد که در خانه بازي مي کند.

نفت تهران - راه آهن؛ ابراهيم زاده مقابل تيم سابق

منصور ابراهيم زاده فصل گذشته هدايت تيم نفت را برعهده داشت و در اين مسابقه بايد مقابل تيم سابقش بايستد. او نفت را بخوبي مي شناسد و در اين فصل هم با راه آهن نتايج خوبي گرفته و در رده پنجم جدول است اما نفت در رده نهم قرار دارد.

يحيي گل محمدي که از پرسپوليس به نفت آمده بايد در اين بازي خانگي پيروز شود. هرچند ميزباني و ميهماني براي اين دو تيم کم طرفدار خيلي معنا ندارد ولي مديران نفت قطعا از گل محمدي پيروزي مي خواهند. ابراهيم زاده هم مي خواهد تيمش در اين فصل مثل ساير فصول جز مدعيان باشد. شايد او مقابل مديران نفت تهران انگيزه مضاعفي داشته باشد.

ملوان - استقلال خوزستان؛ ملوان به دنبال اولين برد

استقلال خوزستان در اين فصل باختي نداشته و ملوان هم تاکنون به پيروزي نرسيده است. بنابراين شاگردان دراگان اسکوکيچ مي خواهند در خانه و با حضور هواداران پرشورش خود اولين برد را دشت کند. عبدالله ويسي هم که آغاز خوبي در ليگ برتر داشته مي خواهد اين روند خوبش را با بازيکنان اسم و رسم دار استقلال خوزستان ادامه بدهد.

دراگان اگر در اين بازي خانگي پيروز نشود شرايط براي ادامه همکاري اش با ملوان دشوار خواهد شد. او هر هفته مي گويد هفته آينده بهتر مي شويم و اين گفته بايد در نتايج ملوان هم نمود پيدا کند.

سپاهان - تراکتورسازي؛ ديدار آسيايي در اصفهان

شاهد يک ديدار آسيايي در اصفهان خواهيم بود. هر دو تيم فصل آينده در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند و جمعي از بهترين بازيکنان فوتبال ايران در اين مسابقه حضور خواهند داشت.

تراکتورسازي هفته گذشته با چهار گل و درخشش علي کريمي و کريم انصاري فرد توانست در وقت هاي تلف شده از مساوي به پيروزي برسد. تراکتورسازي حالا بايد مقابل تيم اول اصفهان به ميدان برود و مجيد جلالي اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد هم صدر جدول را از اين تيم مي گيرد هم تراکتورسازي به جمع مدعيان مي رسد. البته سپاهان تيم قدرتمندي است و کرانچار هم به خوبي شرايط ليگ برتر ايران را مي شناسد. مساوي اين دو تيم به سود رقباست به همين دليل زرد پوشان اصفهاني مي خواهند از قرمزپوشان تبريزي سه امتياز را بگيرند. البته تراکتورسازي حريفي نيست که به راحتي تسليم شود.

بعد از اين بازي ممکن است شايد شاهد يک اتفاق ويژه هم باشيم. مصاحبه آتشين علي کريمي که وعده داده بود!

سايپا - پرسپوليس؛ سرخپوشان با سايپا به صدر مي رسند؟

سايپا مي خواهد براي اولين بار از امتياز ميزباني خود استفاده کند و در ورزشگاه انقلاب کرج از سرخپوشان تهراني پذيرايي کند. البته مديران پرسپوليس نامه اي به شواري تامين استان البرز زده اند و مواردي را براي ميزباني در ورزشگاه انقلاب کرج يادآوري کرده اند.

پرسپوليس اگر بتواند سايپا را شکست بدهد شايد صدرنشين ليگ برتر شود اما سايپا که يک امتياز را به دليل فحاشي تماشاگرانش از دست داده اکنون در رده چهاردهم جدول است. انگين فيرات بايد در اين بازي خانگي پيروز شود. او که وعده ساختن تيم اروپايي داده را داده بود بايد در اين بازي که تمام علاقمندان به فوتبال آن را تماشا مي کنند نشان بدهد که چقدر موفق به تغيير و تحول در سايپا شده است.

برنامه هفته چهارم ليگ برتر فوتبال؛

هفته چهارم؛ گراميداشت عيد بزرگ بندگي روزه‌داران عيد سعيد فطر و تجليل از مقاومت اسلامي

شنبه 19 مرداد

فولاد خوزستان- داماش ساعت 20 و 30 ورزشگاه تختي اهواز

استقلال- صباي قم- ساعت 21 و 15ورزشگاه آزادي

يکشنبه 20 مرداد

گسترش فولاد تبريز- فجر سپاسي ساعت 19 و 45 ورزشگاه يادگار امام تبريز

مس کرمان- ذوب‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه امام علي کرمان

نفت تهران- راه‌آهن ساعت 19 و 45 ورزشگاه دستگردي تهران

ملوان- استقلال خوزستان ساعت 19 و 45 ورزشگاه تختي انزلي

سپاهان- تراکتورسازي ساعت 19و 45 ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سايپا- پرسپوليس ساعت 20و 30 ورزشگاه انقلاب کرج

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • همیاری
  • فروش بک لینک انبوه
  • ---- --

    ابزار وبلاگ

    cache01last1407227112